Vertrek - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van Rozemarijn Lange - WaarBenJij.nu Vertrek - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van Rozemarijn Lange - WaarBenJij.nu

Vertrek

Blijf op de hoogte en volg Rozemarijn

28 Februari 2015 | Nederland, 's-Gravenhage

Lieve lezers,

sa wa dii

de dag is aangebroken van ons vertrek naar Thailand.
Gisteren avond kreeg ik nog even de schrik van mijn leven. Joyce whatsappte mij "Ik sta al in de hal...", "Roos?!" en " Waar ben je...?! Je bent het toch niet vergeten?!" Nee Joyce, VANDAAG (dus niet gisteren) is de dag van ons vertrek!
Vanavond om 21:40 vertrekt ons vliegtuig vanuit Schiphol naar Bangkok. Morgen 1 maart komen wij locale tijd aan om 15:00 uur, voor jullie dus 9:00 uur 's morgens.

Alle spullen zijn gepakt. Dat is nog best een hele opgave... want welke jurkjes neem ik mee?
Gisteren ook nog even de tijd genomen om wat laatste boodschapjes in te slaan voor de vakantie. Check, check, dubbel check... ik heb zeker wel 5x gecheckt of ik mijn paspoort mee heb. Zelfs voor dat ik wilde gaan slapen schrok ik nog even wakker in mijn lichte slaap om mijn paspoort te checken. Ja hoor, die zat nog op de zelfde plek...

Bedankt alvast voor het mee leven en alle lieve berichtjes. Blijf ons volgen, lieve fans.

Laa kon (tot ziens!)

  • 28 Februari 2015 - 14:11

    Garry:

    Jouw info is heel normaal: blijf rustig en o ja, daar zijn de jurkjes heel goedkoop...

  • 01 Maart 2015 - 12:36

    Hilly:

    hele fijne vakantie meiden!! En let goed op jullie zelf.

  • 01 Maart 2015 - 18:30

    Martijn:

    Lieve Roos,
    Een mooi avontuur ga je de komende weken tegemoet. Hoe is de vlucht gegaan? Al veel gezien van de stad Bangkok? Heel veel plezier en geniet ervan!

  • 01 Maart 2015 - 18:51

    Gerda:

    Lieve meisjes,
    Wat een avontuur in het verre oosten. Ik hoop dat jullie een mooie reis zullen maken om nooit te vergeten. Geniet van alles om je heen en maak heel veel foto's, ook voor op dit blog.
    Dan zijn wij er ook een beetje bij

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rozemarijn

Actief sinds 24 Feb. 2015
Verslag gelezen: 266
Totaal aantal bezoekers 7894

Voorgaande reizen:

24 Februari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

28 Februari 2015 - 14 Maart 2015

Ontdekken van Thailand

Landen bezocht: