Jungle tour dag 4 & 5 - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Rozemarijn Lange - WaarBenJij.nu Jungle tour dag 4 & 5 - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Rozemarijn Lange - WaarBenJij.nu

Jungle tour dag 4 & 5

Blijf op de hoogte en volg Rozemarijn

04 Maart 2015 | Thailand, Chiang Mai

Verslag komt later maar hier alvast wat leuke fotos...

We moeten nog bijkomen van onze wandeling - wat zeg ik, klim...- de berg op hier in het zuiden van Chiang Mai. 4,5 kilometer STIJL de berg op, 35 graden en midden in de zon... 4,5 km lijkt een eitje. Joyce en ik rennen het graag in nederland... Maar deze tocht is niets vergeleken bij een middagje sportschool!
Tot later...

  • 04 Maart 2015 - 11:54

    Martin:

    Leuke foto's. Zie ik het goed ligt er nu een olifant aan jullie voeten?
    groeten,
    Martin

  • 04 Maart 2015 - 12:59

    Willem:

    Geweldig hoor. Hoe heet die olifant? Zal geen Flappie of Dombo zijn toch?
    Jullie verlangen waarschijnlijk naar een ijsje (nee niet doen!). Tot later :-)

  • 04 Maart 2015 - 15:57

    Okkie Nijhuis:

    Hoi Rozemarijn, leuke foto's zo op de rug van een olifant...lijkt me heerlijk en is natuurlijk...ongekend!!
    Liefs, van Okkie

  • 04 Maart 2015 - 16:03

    Gerda:

    Wat een avontuur meiden, geweldig.
    Dat lijkt me geweldig op een olifant, heerlijk.
    Ik ben benieuwd hoe het slapen op het matje gaat?
    Ik zie uit naar het volgende verslag:)
    Liefs, mama

  • 04 Maart 2015 - 16:31

    Simone:

    Wow!!! Wat een gave foto's! Stoer hoor!! X

  • 04 Maart 2015 - 21:02

    Thomas:

    Roos! leuk! ziet er heel bekend uit die slaap hutjes in Chiang Mi, thuis gaan we even foto's vergelijken ik denk dat ik daar ook heb geslapen toen! :) kus

  • 06 Maart 2015 - 23:14

    Maarten:


    Hai Joyce en Roos leuke verhalen!! Voor ons ook weer leuke herinneringen...heerlijk en mooi land..Nou geniet ervan dikke xxx Maarten en Sharon

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rozemarijn

Actief sinds 24 Feb. 2015
Verslag gelezen: 271
Totaal aantal bezoekers 7886

Voorgaande reizen:

24 Februari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

28 Februari 2015 - 14 Maart 2015

Ontdekken van Thailand

Landen bezocht: